onsdag 10 oktober 2018

Vacker hängande ljusring i fönstret

Inlägget innehåller annonslänkar












Idag ska det bli 18 grader här på Österlen. Solen strålar utanför mitt kontor och jag kastar långa längtansfulla blickar ut i trädgården.... Här gäller det att jobba undan snabbt så man hinner njuta av brittsommaren! Arton grader - det är ju inte klokt så underbart i oktober.


Jag får många frågor om min ljusring som jag har i det stora fönstret och den är verkligen så fin. Nu har jag klätt den med två eucalyptoskvistar och den blev faktiskt ännu finare. 


Framåt advent och jul blir det till att byta ut till lite granris istället tänker jag. Det är så vackert när man tänder denna på kvällen (svårt att fota bara) och en ljusring är utmärkt att ha för att stilla de rusande energierna som ett fönster kan skapa OCH en rund ljusring blir superfint att ha i ett fyrkantigt fönster. Motsatsförhållanden ni vet.

Just denna ljusring som jag har finns inte längre men jag har hittat jättefina alternativ till er om ni är sugna på att piffa upp fönstret. Ett tips är att passa på innan de tar slut igen - ju längre framåt jul vi kommer - desto mer poppis blir dessa.


Ljusring i mässing, diameter 40 cm. KLICK.


Finns även i svart smide. KLICK.



Ha en strålande dag och tack för att ni kikar in här hos mig! Kram M <3




This post contains adlinks from Adviral



1. Doftljus 3-pack / 2. Fjärilar på nål / 3. Kähler ljusstake / 4. Kähler vas / 5. Kähler kakburkar / 6. Vägghylla / 7. Kähler salt- & pepparkar

Inga kommentarer: