lördag 27 oktober 2018

En vacker höstdukning

Inlägget innehåller annonslänkar och är ett samarbete med Newport Home











Idag tänkte jag att jag skulle inspirera med lite vacker höstdukning. Vi har ju Halloween, Alla Helgon, Höstfester eller bara vanligt helgmys framför oss och då tycker jag att det är så roligt att duka upp extra fint.

Ta fram finporslinet och de finaste glasen och besticken, linneservetter och linneduk och så pynta i varma och inbjudande höstfärger.


En stor bukett i höstens härliga färger välkomnar våra gäster. Jag var ute och plockade en bunt med vackra höstlöv som jag placerade ut på rad i mitten av bordet.


Härom dagen målade jag ju prydnadspumpor och dessa blev en härlig dekoration bland alla löven. Jag mixar höga stearinljus i ljusstakar med låga ljuskoppar. Buketten och de höga ljusstakarna har jag placerat på varje kortända av bordet så att gästerna ska kunna se varandra!




Jag älskar att duka med vackert porslin och vackra glas. Dessa underbara kristallglas kommer från Newport Home och nu är det halva priset på dem! Läge att fynda alltså! Du hittar glasen HÄR.

Även den fina glaskaraffen som vi har vatten i kommer från Newport Home. Den heter Paris och du hittar den med 20% rabatt HÄR



Glaskaraffen med bubblorna finns i flera storlekar och färger. Den är makalöst vacker och du hittar alla modellerna HÄR.



I det enkla bor det vackra.... Ett litet höstlöv får pryda linneservetten tillsammans med en servettring.


Hoppas ni blev inspirerade av min höstdukning!

Och är ni shoppingsugna så har alltså Newport Home Jubileumsrea denna helgen med 20-70% på ALLT i webshopen. 


Trevlig helg!
Kram M <3

Inga kommentarer: