tisdag 23 oktober 2018

Höstrusk, värmande plädar och bukett i värmande toner

Inlägget innehåller annonslänkar









Imorse vaknade man till höstens första storm. Fy vilket ruskväder det är idag. Regnet piskar och det blåser så träden viker sig och det smäller i fläkten och knakar i huset. En sådan där dag man helst vill tända en brasa och bara kura ihop sig under en pläd.


Kolla in den här snyggingen från Newport Home som finns för halva priset just nu. Ett riktigt kap.
Mysigaste pläden i brunfärgad fuskpäls. Perfekt för kalla höst- och vinterdagar framför brasan eller varför inte som snyggt sängöverkast. Pläden hittar du HÄR.


Jag unnade mig en riktigt fin bukett i höstiga toner när jag var inne i stan i fredags. Har placerat den på soffbordet så jag kan njuta riktigt av den. Visst är den tjusig? De orange/rostiga tonerna tillhör eldelementet och ger en värmande känsla till inredningen.


Fortfarande så galet nöjd över sammetsgardinerna från Jotex och vet ni? Såg att dessa och alla andra gardiner var nedsatta med 20% just nu så passa på om ni funderar på nya gardiner. HÄR hittar ni gardinerna och rabatten dras av automatiskt i kassan och gäller tom den 28/10.

Mina gardinlängder heter Simone är färgen är mörkgrå.


Tänd belysning mitt på dagen. Nu börjas det.... Men samtidigt har vi ju haft en enastående fin höst så nu tror jag att vi står ut lite bättre med den kommande mörka perioden.


I eftermiddag  tänkte jag måla lite pumpor och sen ska jag köra och hämta ut ett paket på posten inför ett kommande roligt samarbete.

Kram M <3



Inga kommentarer: