måndag 29 oktober 2018

Snyggaste adventsljusstakarna 2018

Inlägget innehåller annonslänkar









Så var det måndag igen. Vi har gått över till vintertid och fy fasiken vad kallt det blivit. Just nu blåser det en isande kall vind, en sådan där kyla som går igenom märg och ben. Tänker inte gå ut frivilligt idag....

Galet att vi nu i veckan går in i november och det är typ 4 veckor tills man ska plocka fram adventspyntet. Åh, jag kan redan börja längta! Jag har ju flera mysiga adventskalendrar som väntar på mig. Har ni missat mitt inlägg om adventskalendrar för vuxna så hittar ni det HÄR.
Dessutom har jag beställt två nya adventsljusstakar som är på väg.

Så idag tänkte jag bjuda er på lite inspiration och har skannat marknaden på de finaste elljusstakarna inför julen 2018.

Låt dig inspireras:



Vackra Glory i trä och metall finns i vitt och svart. KLICK (kampanj just nu).


Oliver från Star Trading är en hög och elegant 7-armad ljusstake som passar extra bra om man har större fönster. Finns i både svart och vitt. KLICK.


PIX. Snygg och stilren är denna ljusstake i mässing eller krom från Star Trading. KLICK.


Mäster heter denna moderna ljusstake från Markslöjd. Materialet är glas och metall. KLICK.


En nyhet från Markslöjd är denna ljusstake i metall med 5 ljus. KLICK.


Den vackert bågformade ljusstaken Gillian Bow passar särskilt bra i fönster som inte är så höga. Finns i vitt, rött och blått. KLICK.


Gustavio ljusstake i krom med 7 ljus. KLICK.


Tall är en pampig och hög ljusstake i rak, klassisk design. Material trä. Finns i vitt och svart. KLICK.


Greta är en mycket prisvärd femarmad ljusstake i svart med ljushållare i metall. KLICK.


Den otroligt populära ljusstaken Milano från Star Trading är inspirerad av en viss Sarfatti. Finns i krom och mässing. KLICK (kampanj just nu). 


Ytterligare en modern klassiker är vackra Tilpi i mässing eller krom. Kan Liljan månne ha inspirerat här? KLICK (kampanj just nu).


Harriet från Watt & Veke är en elegant och spännande ljusstake i marmor och mässing. Modern och klassisk på samma gång. Finns även i svart marmor. KLICK (kampanj just nu).

I veckan tänkte jag också trendspana finaste adventsstjärnorna - så håll utkik!

Kram M <3


Inga kommentarer: