måndag 8 oktober 2018

Unik kartposter och du får rabatt

I samarbete med Mapiful








Måndag och en ny vecka ligger framför oss. En händelserik vecka med en hel del roliga aktiviteter. Det ser dessutom ut att bli riktigt härligt höstväder så det blir säkert en finfin vecka här.

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan visade att jag hade fått designa min egen personliga kartposter hos Mapiful? Jag tänkte bara påminna er om att ni fram till den 12 oktober, alltså på fredag, får 10% rabatt på valfri poster från Mapiful om ni anger koden "sandblomman_interior10".


Det fungerar som så att man designar sin egen alldeles unika kartposter var som helst i världen. Man väljer sedan mellan olika bakgrunder, färger och text. Rätt position ritas ut med hjälp av GPS.


Postern kommer i två storlekar; 50*70 cm (som jag har) en mindre 30*40 cm eller den stora som är hela 70*100 cm.

En perfekt gåva eller en present till sig själv tycker jag att detta är! Välj favoritresmål, stället där du träffade din kära, din hemstad, en cool huvudstad - bara fantasin sätter gränserna.

Vill du ser fler bilder på min poster - klicka här.

Bildkälla: Mapiful


Nu blir det lite bokföring här och sen ska jag åka och hämta ut ett postpaket inför ett samarbete.
Middagen är redan fixad eftersom jag gjorde en stoooor fiskgratäng igår som blev supergod. Och sen ska vi såklart kika på andra delen av Vår tid är nu. Måndagar alltså. Kan vara hur bra som helst ju.

Önskar er en riktigt fin start på veckan!
Kram M <3



Inga kommentarer: