måndag 10 september 2018

Varsågod - rabatt på alla klockor från Daniel Wellington

Inlägget innehåller annonslänk och är ett samarbete med Daniel Wellington













Vilket härligt väder det var igår! Sådär som man önskar att hösten alltid skulle få lov att vara. Med krispig luft, knappt någon vind alls och en värmande mjuk sol. Naturen som sakta börjar ändra färg till en varmare färgskala, det är så vackert.

Här sitter jag själv i egen hög person i vår pergola under vinrankorna. Fotot är taget innan vi ska gå iväg och rösta. Jag är en smula gammeldags av mig och tycker det är lite högtidligt och klär gärna mig lite lagom fin. Det fick bli den svarta tyllkjolen och en enkel svart tröja och så min matchande snygga lite höstiga klocka från Daniel Wellington. 


Den här modellen heter Classic Black Reading och har svart urtavla och detaljer i roséguld samt armband i krokodilpräglat svart italienskt läder. Klassisk men samtidigt lite tuff. Känner mig väldigt fin och klädd i den.


Jag har fått äran att ge er ett riktigt bra erbjudande om att köpa klockor från Daniel Wellington till ett rabatterat pris. Koden MARIESANDBLOM ger er 15% rabatt på valfri klocka från Daniel Wellington. Det är alltid fri frakt världen över samt fria returer.


Gillar den här modellen med lite större urtavla jättemycket. Urtavlan är så tunn så den känns ändå väldigt nätt. 

Ha en riktigt fin dag bästa följare!
Kram M <3





Inga kommentarer: