lördag 22 september 2018

Sandblommans lilla inredningsskola - en handbok för dig som älskar inredning

Hurra! Idag är det en alldeles speciell dag. Jag förverkligade ännu en dröm. Äntligen kan jag berätta för er om Sandblommans lilla inredningsskola.


En digital handbok/skola/kurs för alla som älskar inredning. Ni får lära er mer om färgsättning, moodboards, hur man skapar stilleben, tips på hur man hänger gardiner och tavlor, hur man får en soffa att se inbjudande ut, hur man väljer rätt matta, vad man bör tänka på när man ljussätter ett rum, hur man kan skapa mer harmoni och balans i inredningen genom att använda sig av verktygen inom Feng Shui och mycket mer. Efter varje kapitel finns egna uppgifter där ni kan praktisera vad ni lärt er.

Jag har alltid gillat att skriva och jobbade med kommunikation och marknadsföring i många år innan jag utbildade mig till inredare. Någonstans har jag haft en dröm om att en gång skriva en bok. Nu blev det en modern inredningsbok som blev mitt första alster och jag är så stolt över mig själv.

Ni må tro att jag lagt ner min själ i den och hoppas att ni ska tycka om den. Det är en sådan bok jag själv skulle velat läsa och få handfasta tips på vad man kan tänka på när man inreder. Inredning ska vara kreativt och roligt utan en massa pekpinnar och för många regler.




Kram M <3

Inga kommentarer: