fredag 14 september 2018

Designa din egen kartposter och få rabatt

Inlägget innehåller annonslänk till Mapiful








Glad fredag från äppelriket!

Jag fick för ett tag sedan glädjen att i samarbete med Mapiful göra en personlig kartposter. Med deras enkla designverktyg kan man skapa sin unika poster med karta precis var som helst i världen.

Jag funderade så klart en stund över vad som skulle bli min personliga poster; ett favoritresmål, en häftig storstad, bröllopsresan..... Men så kom jag på att jag såklart måste göra en över mitt eget lilla paradis på jorden. Österlen. Mitt älskade äppelrike och mitt i detta har vi ju vårt Casa Vik.


Man kan välja mellan olika bakgrunder och färger och även välja vilken text man vill. Rätt position ritas automatiskt ut med hjälp av GPS.


Visst blev den fin!? Nu är bara frågan var den ska hänga. Tror bestämt att mot den där blågrå väggen blev den helt perfekt.


Självklart har jag ordnat en rabattkod åt er också! "sandblomman_interior10" ger er 10% på valfri poster från Mapiful. Gäller till och med den 12 oktober 2018.

Vilken stad eller plats klappar ditt hjärta lite extra för?


Bildkälla: Mapiful

Nu fortsätta jobba undan här. Ikväll åker jag iväg på tjejmiddag och övernattning i stan.

Kram M <3


Inga kommentarer: