söndag 23 september 2018

Uppgradera din nattsömn och få rabatt på en fantastisk säng

I samarbete med Ester Beds









Söndag och höstdagjämning. En stark sol, knallblå himmel men väldigt blåsigt. Känner mig fortfarande helt tagen av all positiv respons, alla grattis-hälsningar och hejarop när jag lanserade min inredningsskola igår. TACK, TACK TACK! Jag börjar skicka ut inredningsskolan imorgon till alla som beställt.

Vi firade med champagne igår kväll och jag känner mig så himla glad och tacksam. Dock sov jag inte alls bra trots att jag var jättetrött så det var segt att ta sig ur sängen imorse....

På tal om sängar vill jag visa er vår nya säng i ett av gästrummen. Där hade vi tidigare en väääääldigt gammal säng så när jag fick ett erbjudande av Ester Beds var jag inte sen på bollen. Vi sålde den gamla sängen på Blocket, det tog en halv dag så var en gullig familj och hämtade den.


Nu är rummet uppdaterat med en modern, handbyggd och snygg säng med mjuk sänggavel, nätta ekben och ett flexibelt ribbsystem som man kan ändra efter vikt och sovstil.


Vi är så himla nöjda! Sängen är fantastiskt skön och det var jätteroligt att bädda och styla med fina påslakan och en massa kuddar.


Sängen från Ester Beds kom i 5 paket som var lätta att bära in och det bästa av allt var att man inte behövde ett enda verktyg för att sätta ihop sängen. Alltså på riktigt, det tog kanske 10 minuter att klicka ihop den! Helt suveränt!


Ribborna är i glasfiber istället för trä och därför okrossbara. De olika färgerna gör att man kan bygga med dem efter den sovstil man har och här har vi lagt ut dem för att sova på sidan.


Det som gör den här sängen så bra är att den ligger i en väldigt human prisklass om man jämför med liknande sängar och jag har ett fantastiskt erbjudande till er: 



Våra gäster sover som prinsar och prinsessor i den nya sängen och här har vi lagt extra bäddmadrasser under sängen så att vi kan ha fler övernattande gäster. Då blir rummet perfekt för en familj som sover över.

Skön söndag till er! Kram M <3



Inga kommentarer: