tisdag 13 februari 2018

Jag erbjuder nätbaserad inredningskonsultation

Inlägget innehåller adlinks





Hej tisdag! Idag väntas leverans av ny matta och mörkläggningspersienner till sovrummet. Jag håller också på att måla sängbord till gästrummet. Sakta men säkert börjar det bli klart med allt här hemma. Eller blir det någonsin klart förresten!? Så kommer man på någon ny rolig idé (och mannen suckar). Men jag älskar projekt.

Jag tänkte berätta för er att nu kör jag även igång med mina nätbaserade inredningskonsultationer igen!

Behöver du hjälp med att hitta en ny soffa, gardiner, matta eller textilier, letar du efter en ny färg till väggarna eller är du kanske på jakt efter trendiga inredningsdetaljer eller snygg fotokonst?  Känner du att rummet inte känns harmoniskt, är det något som saknas? Får du inte till den rätta möbleringen?
Jag kommer med förslag på förbättringar och ger råd om hur du kan lyfta fram det bästa i din bostad. I denna konsultation ingår en moodboard*, samt en sammanställning med bilder, länkar och prisuppgifter på föreslagna möbler, detaljer, färgval, möblering etc. Vid en nätbaserad konsultation får du till att börja med ett frågeformulär att fylla i. Tillsammans med svaren mailar du även bilder och/eller video på det/de rum du önskar få hjälp med.

Självklart utgår jag alltid från just dina önskemål, behov och förutsättningar när jag gör min konsultation oavsett om det gäller färgsättning, belysning, möblering eller förslag på inköp av möbler och/eller inredningsdetaljer. Stort som smått.

Jag skräddarsyr priset efter dina önskemål och behov.

* Ordet moodboard kommer ursprungligen från engelskans mood (stämning) och board (bräde). En moodboard är ett collage av material och bilder som beskriver en stämning eller känsla.

Skicka ett mail (se under Kontakt och Samarbete i marginalen) eller kika in på min hemsida: sandblomman.se.


Här ser ni exempel på några moodboards och kollage som jag gjort. Det fina laptopfodralet kommer från Printworksmarket liksom pennskrinet.


Kika in till Printworksmarket och kolla in deras roliga sortiment av Coffee Table spel, kalendrar, spel och helt ljuvliga Coffee Table fotoalbum som jag också beställt. Ska visa er senare!



Exempel på moodboard hall

Exempel på moodboard sovrum

Önskar er en riktigt fin start på veckan!
Kram M <3

Inga kommentarer: