torsdag 8 februari 2018

Frostigt och sagolikt vackert

Idag vill jag bjuda er på något annat än inredning... För livet består ju av så mycket mer än yta och vackra möbler och inredning. Det tycker jag är viktigt att påminna sig om lite då och då.

Men jag gillar vackra saker det ska jag tillstå. Och då menar jag allt runt omkring oss som är vackert. Något av det vackraste jag vet är havet och naturens skiftningar och jag är så otroligt tacksam att ha detta runt knuten.

Vi har haft några helt fantastiska vinterdagar och igår tog vi en helt underbar promenad längs havet mellan våra små byar. Det var så MAGISKT vackert så det nästan gjorde lite ont. Klarblå himmel, knallblått vatten och så de vackra iskristallerna på det.

Varsågoda - titta och njut!












Ha en härlig dag!
Kram M <3

Inga kommentarer: