tisdag 25 juli 2017

Ny rabatt på klocka från Daniel Wellington

* samarbete *



Vad säger vi om juli månad 2017? Nja, inte högsta betyg när det gäller vädret va? Jag tycker det har regnat lite väl mycket för min smak och temperaturen har legat alltför många grader under godkänt.

Sommarregn kan vara charmigt, men jag vet inte jag. Gillar sol och värme bättre. Men man får göra det bästa man kan av dessa regniga dagar. Dricka gott kaffe och äta choklad till exempel!

Ser ni de fina klockorna? Läckraste Herr och Dam från Daniel Wellington. Nu har jag åter igen fått chansen att ge er en finfin rabattkod på dessa snygga klockor!

Med koden MARIESANDBLOM får du hela 15% rabatt på valfri klocka från Daniel Wellington. Alltid fri frakt världen över.



Classic Black Mawes


Classic Petite Melrose




Inga kommentarer: