fredag 28 juli 2017

Superläckra solisar och rabattkod till dig

* samarbete *




Sommaren rullar på och plötsligt har det gått några dagar igen... Juli månad är snart slut och jag undrar i mitt stilla sinne; vart den tog vägen!?

Jag har varit en tur i Malmö och träffat brorsdottern Emma som var på besök från Budapest. Ätit god pizza och strosat runt i lite affärer. Hur mysigt som helst.

Igår hade vi goa gamla vänner på besök här i vårt casa. Vi fikade och åkte sedan iväg för att titta på Lennart Nilssons fotoutställning på Fabriken i Bästekille. Så otroligt imponerande och snyggt. Vilket geni han var den gode Lennart! Jag kan verkligen rekommendera den utställningen. Så mycket mer än Ett barn blir till.

Sedan åt vi lunch uppe på vackra Allé och efter det styrde vi kosan hit igen för glass med jordgubbar, några parti boule och lite rosé. En helt underbar dag!

Idag har det blivit lite terasshäng och det var ju efterlängtat och välkommet! Måste ju visa er mina nya solisar! Fann ett nytt märke - Wynwood Shades - riktigt läckra solglasögon inspirerade av stadsdelen Wynwood i Miami. Färgglada semi-transparenta bågar med ljust filter och fullt UV-skydd. Så snygga och såå behagliga för ögat.


Jag valde ett par sandfärgade. De finns i flera olika färger; turkos, rosa, orange, blå....

Såklart har jag även fixat en rabattkod till er! Använder ni min kod "summer17" så får ni hela 20% rabatt på dessa solglasögon. Dessutom fri frakt. Bra va!?



Nu ska jag ta en tur med vattenkannan och sedan är det dags att påbörja lite middag. Ugnsbakad citron- och örtfylld röding med romsås står på menyn.

Happy Friday!
Kram M <3

Inga kommentarer: