måndag 9 mars 2020

Nytt i soffan

Inlägget innehåller annonslänkar




Att byta några kuddar i soffan och detaljer på soffbordet är bland det roligaste som finns och ett billigt sätt att förändra rummet. Speciellt om man använder sådant man redan har hemma.

Nu var det dags för en lite ny look på loftet igen tyckte jag och det enda som är nytt är det naturfärgade kuddfodralet i makramé som jag shoppade senaste jag var i stan. 

Sedan grävde jag lite i garderoben där det ligger några (hrmmmm) kuddfodral på hög.
Pynta soffbordet med vaser, skålar, ljusstakar, böcker och gör små stilleben.



Så himla fint att matcha med andra naturfärger.



Naturtoner, grått och svart. Bastoner jag älskar. Det jag saknar i min bild är en grön växt som tillför trä-elementet men det har jag i fönstret. Utan det gröna blir det en smula "platt" tycker jag.
Och så skulle jag ju tänt ljusen förstås.... Bättring.




Shoppa stilen

















Helgen flög förbi med mat- och vinprovning i lilla staden tillsammans med goda vänner. Städ och tvätt. Fortsatt målning av fogar. Mellomys. Film. Räkor och vitt vin. Crispy Beef. Promenad.
En härlig blandning helt enkelt.

Kram M <3



Missa inte att Twilfit har massor av bra erbjudande just nu!



Svart BH Norma / Trosa Kitty / Röd BH Norma / Trosa Lily / T-shirt BH Clara / Trosa Cecilia

Inga kommentarer: