fredag 27 mars 2020

Shoppa lokalt och kampanj på snyggsoffan




Det doftar helt magiskt i vårt vardagsrum denna fredag.
Igår var jag i blomsterbutiken och köpte denna fantastiska bukett med lövkoja (det är den som doftar mest), olika sorters nejlikor, viburnum och massa grönt. 
En härlig färgklick som ger hopp om vår och bättre tider.



För mig är det självklart att stötta våra lokala butiker så mycket jag kan i den extrema situation vi befinner oss i och därför fick det bli en lite extra stor och maffig helgbukett. 



Jag var också inne i en annan av våra små butiker och fick med mig en riktig goding hem som jag snart ska visa er. Kan hinta om att det är en riktigt cool påskprydnad. Måste bara hinna fota först. 
Och eftersom butiken har webbshop också är det ju extra roligt att få visa upp för dig.



Många är det som gillar vår soffa Le Grand Air. Inte minst vi själva. Skönaste och mysigaste som finns i mjukt linnetyg och underbar att krypa upp i.

Därför vill jag tipsa dig om att denna soffa just nu är nedsatt med hela 5000:- (ja du läste rätt - femtusen kronor). Le Grand Air finns i många olika kulörer och även i andra tyger.
För dig som undrar så heter vårt tyg Misty Grey.

Fredag igen och ikväll hämtar vi sushi från lokala fiskbutiken.
Var rädd om dig!

Kram M <3



This post contains adlinks from Adviral



Kappa / Jeans / Topp / Väska / Scrunchie / Flaska / Mobilskal / Örhängen

Inga kommentarer: