onsdag 18 mars 2020

De skönaste påslakan jag provat

Onsdag. Mitt i veckan.
Regn och blåst igen. En vanlig dag men ändå inte.


Idag gläntar jag lite på dörren in till vårt sovrum.
Där inne är det mjukt, varmt och mysigt. En känsla vi behöver mer än någonsin just nu känner jag.



Jag har bäddat med de absolut mjukaste och gosigaste påslakan ni kan tänka er. Dessa kommer från navystories.se och är de absolut skönaste jag någonsin sovit i! 

Påslakan tillverkade i ekologisk bomullsjersey. Föreställ er känslan av den absolut mjukaste t-shirt mot huden. Så känns det. Som en mjuk och snäll dröm mot kroppen.



Påslakanen finns i många olika färger och jag valde detta bruna som jag tycker är en så varm kulör i ett sovrum. Blandade sedan örngott i olika mönster och kulörer. Visst är det fint!?



En kopp kaffe med extra mycket varm  skummad mjölk lutad mot kuddarna. Varför inte liksom!?
Försöker göra sådana små saker som får en att må lite bättre.



Något jag gillar väldigt mycket också är att örngotten finns i storlek 65x65. Perfekt att ha som stödkudde bakom de vanliga kuddarna när man sippar kaffe i sängen.

Ta hand om er!
Kram M <3





Super Booster / Olive Leaf Extract Immune Support / Comvita Manuka Honey / Chia Seeds

Inga kommentarer: