torsdag 5 mars 2020

Blommande persikokvistar och rabattkod hos Odla

Inlägget innehåller annonslän





Fintvättmedel / Mjukmedel / Shorts / Bh / Trosa / Kimono





En bild uppifrån loftet och då ser ni hur arbetet med att måla de missfärgade fogarna pågår för fullt här hemma. Jag kan inte nog säga hur nöjd jag blir när de fula fogarna nu blir antracitgrå i samma ton som golvet så även om det är ett väldigt jobb så är det värt det.



Står man på den här platsen så skulle man kunna tro att det hela var klart och det är ju en skön känsla. Men där under mattan är det ännu inte målat men man ser ju helheten här. 
Hälften är i alla fall gjort nu skulle jag tro.

Ser ni kvisten där på bordet? Tog den från vårt persikoträd på en gren som växte nedåt och inåt och behövde kapas. Nu kommer det små helt underbara rosa blommor på den.



Om man ställer kvistar i varmt vatten och ger dem en rejäl snittyta så hjälper det till att påskynda blomningen så det är ett bra tips.



 Med de små persikoblommorna i fokus. Man blir ju helt lycklig av att se dem blomma!



Nu är det verkligen hög tid att börja planera för trädgården och sommarens blommor.
Därför vill jag passa på att tipsa er att jag fått den superbra rabattkod hos Odla.nu.
Då kan man ju passa på att köpa dahliaknölar, liljor, fröer, perenner, krukor och annat som känns nödvändigt i vår.

*Gäller till och med den 8/3 2020. 

Kram M <3


Inga kommentarer: