måndag 30 mars 2020

Coolste påskpippin




I det enkla bor det vackra och det tycker jag stämmer även när det kommer till påskpynt.
Lovade ju att visa vad jag hittat för en cool pippi och - ta daaa - här har du den!



Ryggen är liksom formad som ett halvt påskägg och där kan man sätta blommor som jag gjort här med små söta violer. Eller så placerar man ett ljus där eller fyller med favoritpåskgodiset.



Jag har den högsta.



Så fin att sätta utomhus också. Tänk dig den som ett välkomnade inslag på trappen!




Ha en fin måndag!
Tillåter mig att vara låg och ledsen idag på årsdagen av när mamma gick bort.

Kram M <3



This post contains adlinks from Adviral



Carrara Gold Bottle / Carrara Gold Case / Wild Leopard Bottle / Wild Leopard Case / Port Laurent Marble Bottle / Port Laurent Marble Case

Inga kommentarer: