måndag 23 mars 2020

Ordnat en rabattkod på bästa hörlurarna

I samarbete med Urbanista






Älskar du, precis som jag, att lyssna på musik, poddar etc? 
Jag har ständigt ett par lurar i öronen. När jag jobbar, tränar, städar eller när jag kollar något som jag inte vill störa min omgivning med. 

Det mesta blir liksom lite roligare när man har favoritmusiken i öronen, håller ni med?
Sen är det ju supermysigt att ligga och lyssna på en bra podd i soffan, i sängen och förhoppningsvis snart i en solstol med nosen vänd mot himlen! 




Viktigt för mig är att lurarna måste sitta ordentligt på plats i örat även när man rör sig och såklart att det är ett riktigt bra ljud i dem. Och så måste de ha lång batteritid och vara lätta och snabba att ladda.
Jag vill också ha dem trådlösa så man slipper trassla in sig i en massa sladdar när man rör sig. Finns det nåt värre än när man råkar vifta lite för häftigt med armen och sladden rycker ur luren ur örat så kraftigt att man nästan stryper sig själv på kuppen....

Nu har jag hittat precis ett par sådana lurar som har allt jag önskar och som jag måste tipsa dig om.



Här ser ni mina. Jag valde svarta men de finns i andra färger också.
De små hörlurarna laddas supersmidigt så fort du lägger ned dem i sin lilla box. 
Ni ser om ni jämför med min tumnagel storleken på lurarna och laddningsboxen.

Paris ger hela 20 timmars speltid.



Utbytbara silikonproppar i olika storlekar gör att de du får en perfekt passform och passiv ljudisolering från omgivande ljud så du kan njuta din musik helt ostört.



Självklart har jag ordnat med en rabattkod på dessa lurar som alltså heter Paris:
Ange koden VIPPARIS så får du hela 20% på dessa tom 3/4 2020.



Det får bli lite soft musik medan jag jobbar idag. Laddar med en bra spellista.



Hoppas solen skiner på dig också idag!
Ha en fin måndag och start på veckan.

Kram M <3





Inga kommentarer: