onsdag 24 maj 2017

Kunde inte motstå...

Fullt upp idag. Massa spännande saker på gång och helgen står för dörren. Har precis varit iväg till gymmet och kört ett pass. Så skönt att starta helgen på det sättet.

Maken viskar om att det är Cava på gång men först tänkte jag visa er mina nya fina ljuslyktor från Skultuna som jag köpte igår när jag var i lilla staden.


Kunde inte motstå dessa Kin-lyktor i färgen Dusty Pink. En lite grå-rosa färg som passar så himla fint ihop med mässingen. Dessa finns att köpa i 2-pack i många butiker som säljer design-prylar. Har kikat på dessa ett tag och nu tyckte jag att jag var värd ett par i present till mig själv. 


Vasen är fylld med ljuvliga pioner. Får inte nog av dessa vackra blommor just nu. Pioner är en av mina favoritblommor och jag njuter verkligen denna tiden på året när man kan köpa dem med sig hem.

Den runda bulliga lilla lampan är av märket PHOLC och heter Bug om någon undrar och den har jag köpt hos Sleepo. Och sen är det ju Liljan-ljusstaken från Skultuna men det känner ni nog till vid det här laget :-)



Må gott så hörs vi snart igen!
Kram M <3

Inga kommentarer: