onsdag 10 maj 2017

Rabattkod till dig från mig och Daniel Wellington

Se hit alla ni som gillar snygga klockor! Nu har Daniel Wellington kommit med ett smalt läderarmband till vackra Classic Petite. Sååå classy och snygg om du frågar mig.

Jag kan dessutom erbjuda er en finfin rabatt! Med koden SANDBLOMMANINTERIOR får du nämligen 15% rabatt på valfri klocka och tillbehör hos Daniel Wellington. Erbjudandet gäller till och med den 30/6 2017. Fri frakt över hela världen.

Nedan har jag min Classic Petite med ett svart läderarmband samt ett smalt armband i silver.


Det finns många snygga modeller på klockorna. Här olika Classic Petite i silver och roséguld med läderarmband eller med mesh-armband.


Till läderarmbanden kan man köpa en supersöt liten berlock som man sätter i ett av hålen på armbandet. Vill ha-begär på den ;-)




Inga kommentarer: