torsdag 20 januari 2022

Min födelsedag och rabatt på min stickade klänning

 Inlägget innehåller annonslänkar




Så har man blivit ett år äldre och jag bjuder på en suddig mobilbild från morgonen när mannen kom in med presenter och frukost på sängen. Inklusive champagne! 

Tänkte visa presenterna i ett annat inlägg - stay tuned...



Framåt dagen körde vi till mysiga Mossbylund för att käka lunch.
Hade hört så mycket gott om det och vi blev inte besvikna.



Klänningen jag har på mig har jag fått så mycket komplimanger för och jag såg att det var 20% rabatt på den nu - så passa på om du vill haffa vinterns mysigaste stickade klänning.



Supermysigt ställe med god mat (det blev burgare). Här finns även hotell och SPA.
Hit återvänder jag gärna fler gånger.



Efter den stadiga lunchen kände vi bara för något lätt på kvällen så det blev något av det bästa; färska räkor från vår lokala fiskbutik, aioli och en flaska fin Chablis.



Idag har jag fått min 3:e dos vaccin. Känns skönt att få det avklarat och bara att hoppas att man inte mår alltför dåligt efter den. Har börjat få huvudvärk men det kan också bero på att jag sovit uselt inatt. 
Hört många dock som blivit rätt kass. Men det ska visst gå över snabbt.

Nu ska jag fortsätta med bokföring här i mitt företag. Middagen är i alla fall fixad då jag gjorde en stor laddning laxsoppa igår. Skönt!

Kram M


Inga kommentarer: