onsdag 5 januari 2022

Vårt sovrum och snyggaste stickade klänningen

 Inlägget innehåller annonslänkar



Älskar vårt sovrum i julskrud.

Grangirlangen på spegeln och granen som speglar sig där när man kikar in genom dörren.
Jag kommer definitivt sakna den här mysiga känslan när det är dags att packa ner julen efter helgen.



Man får ju ofta en känsla av att det känns tomt och en smula mer omysigt när granen, tallris, ljusstakar och stjärnor packats ner. Då är det extra viktigt att fortsätta jobba med det gröna. Kanske köpa lite nya fräscha växter att ställa i fönsterkarmen. För ute är det ju fortfarande kalt och kallt ett bra tag till.

Funderar även på att istället för grangirlangen på spegeln försöka hitta en lång murgröneranka. 
Måste googla och se om jag hittar något.

Fick några frågor varifrån den gosiga bruna fuskpälspläden finns att köpa och den hittar du just nu till halva priset här. Ännu ett exempel på värmande inslag i inredningen.



En dagens strax innan jag ska ge mig ut för att köpa ett fång tulpaner.




Minns ni den vintervita mjuka stickade klänningen jag visade för ett tag sedan? Jag fullkomligt älskar den och vill typ bo i den för att den är så skön och samtidigt känner man sig snygg och klädd i den.
Så jag slog till även på en beige klänning i samma modell. Alltså hur fin?!



Hoppas du får en fin Trettonafton!
Kram M



Inga kommentarer: