fredag 17 september 2021

Grönt är skönt




Grönt är skönt eller vad säger du? Det tycker åtminstone jag och jag bara älskar min nya canvastavla "Stairs to Sacre Coeur" som jag klickat hem från Posterlounge.

Du såg kanske att jag visade två nya canvas-tavlor i vardagsrummet häromdagen? Erbjudandet om 15% rabatt på hela sortimentet hos Posterstore med koden SANDBLOMMAN15 gäller fortfarande (tom den 26/9 2021 närmare bestämt.



Paris är en stad jag gillar mycket och mitt hjärta klappar lite extra för den staden av fina minnen så jag blir varm inombords när jag tittar på min nya tavla.

Posterlounge har ett enormt utbud av fina motiv som man kan få i olika material så jag kan varmt rekommendera dig att kika in där om du är ute efter lite nytt till väggarna till bra pris.




Jag gillar verkligen canvastavlor och att motiven även går ut på kanten om man som här väljer att inte ha en ram runtom.  

Kram M



Inga kommentarer: