lördag 11 september 2021

Bästa BUSen - Bronzing Mousse

Inlägget innehåller annonslänkar




Med lite färg på nästippen och kroppen känner man ju sig.... piggare (!)..... snyggare (!!)...... yngre (hahaha) ..... fräschare (absolut).



Här har jag använt mig av Bronzas BUS Bronzing Mousse som är på kampanj här. Helt klart den bästa BUS jag testat! Den är snabbverkande och ger en jättefin gyllene hudton med ett naturligt resultat.

Moussen har en mild och fräsch doft (jätteviktigt) och är lätt att applicera med hjälp av en svart appliceringshandske - ett måste tycker jag. Det blir inget kladd och klet utan moussen fördelar sig jämnt över huden.



Denna mousse är berikad med närande oljor och vitaminer och återfuktar huden och ger ett så fint glow. Perfekt nu när solbrännan från i somras börjar försvinna mer och mer.



Jag vill kunna gå med bara ben i alla fall denna månad ut. Älskar ju t ex stilen med klänning eller kjol ihop med tröja/jacka och boots och det är ju inte fel att ha lite färg på kinderna och resten av kroppen heller.



Här på Österlen har vi helt magiskt väder just nu så det är definitivt bara ben som gäller! Man får ju passa på, nästa vecka ser tyvärr ut att bli mycket kallare. Typiskt när vi ska iväg på en liten tripp där det gärna hade fått vara fint väder. Hoppas det ändrar sig. Mer om det senare.



Men en dag i taget. Nu njuter vi av en lugn och skön helg hemma-

Kram M








Inga kommentarer: