tisdag 19 mars 2019

Leokjolen är dagens kap

Inlägget innehåller annonslänkar



Vaknade till blå himmel och strålande solsken. Vilken skillnad mot gårdagen som var extremt grå, regnig och blåsig...

Just nu går tvättmaskinen varm här hemma efter resan. Det är en del man har med sig på en månad lång resa om man säger så. Fick hämta in ytterligare en gammal torkställning från förrådet och gästrummet är fullbelamrat med sommarkläder på tork.

Åh, jag vill inte riktigt hänga undan sommarkläderna nu. Jag bara älskar att gå omkring i sommarklänningar och tunna kjolar. Liiiite kyligt fortfarande men snart så.


Här en riktig favorit som jag hade med mig på resan om som jag fått så många frågor kring. Ni är många med mig som älskarrrrrrr leo har jag förstått!



Just den jag har på bilden verkar slut men titta vad jag hittade. Det måste vara dagens absoluta klipp med sina 129 riksdaler. Skynda att klicka hem denna säger jag bara. Helt rätt i vår och sommar.






Matcha med dagens andra klipp som är dessa snyggelisnygga örhängen från Tassioni med hela 80% rabatt. Ord pris 1269:- Nu 249:- Finns i roséguld också. KLICK.


Nej nu måste jag fortsätta här!
Kram M <3








Inga kommentarer: