fredag 29 mars 2019

Få ett extra klockarmband när du köper en Daniel Wellington klocka

Inlägget är ett samarbete med Daniel Wellington och innehåller annonslänkar



Som ni säkert vet vid det här laget är jag ett stort fan av Daniel Wellingtons snygga klockor. Det finns ju så många modeller och jag gillar verkligen att variera efter humör, årstid och klädsel.


Därför är jag nu extra glad att kunna ge er ett riktigt bra erbjudande! Fram till den 10 april 2019 får du ett extra klockarmband till varje klocka du köper från Daniel Wellington.

Och håll i hatten - med min kod - MARIESANDBLOM - får du DESSUTOM 15% rabatt


På bilderna nedan har jag varierat min Classic Petite Melrose.

Översta bilden är originalet med det läckra mesh-armbandet i roséguld. Klassiskt snyggt och dressat och passar utmärkt när man vill klä upp sig lite extra.

På andra bilden har jag bytt ut armbandet mot ett i ljusbrunt läder. Genast får man en helt annan sportigare look. 



Vilken gillar ni mest?


Kika in på Daniel Wellingtons sida för att se alla modeller av klockor och armband!

Kram M <3

Inga kommentarer: