söndag 24 mars 2019

Vackra fjädrar i en rosa vas

Inlägget innehåller annonslänk





Hoppas ni har en fin helg kära vänner! Här har det städats och fejats. Förstår inte hur dammigt och smutsigt den kan bli när man är borta i en månad...? Vi städade ju innan vi åkte på semester. Har ju visserligen varit hemma en vecka redan men det var såååå  dammigt överallt.

Bästa känslan när det är klart i alla fall och vi tog en tur till en handelsträdgård och köpte penséer som jag hoppas hinna plantera senare idag och en fin bukett snittblommor att ha på matbordet.

Så fick jag riktiga vårkänslor och rotade fram mina trollpilskvistar. Jag hade beställt nya söta fjäderblommor som kom med posten och jag var ju tvungen att prova om det skulle bli lika fint som jag hade tänkt mig.

Valde en gammelrosa och en mullvardsfärgad nyans på fjädrarna som jag satte ihop för att det inte skulle bli för sockersött och det blev verkligen en lyckad kombination om jag får säga det själv.


Jag la upp bilden på Instagram (där heter jag sandblomman_interior) och det blev verkligen en poppis bild! Har såklart fått massor av frågor var jag köpt fjäderblommorna och de beställde jag här (inte sponsrat - bara så nöjd).

Fick också hur många frågor som helst om den rosa vasen och den är ett riktigt fynd måste jag säga. Så bra pris på denna vas i den perfekta rosa nyansen och dessutom till kampanj just nu här.


Flyttar omkring den där vasen i huset - den passar ju in lite varstans. Den hamnade till slut i hallen på marmor sidobordet där den matchar puffen och de rosa ljuslyktorna fint. Det där med 3 detaljer i samma kulör - det kommer ni ihåg va!?


Underbart när vårsolen lyser in - visst blir man glad. Speciellt när det är nystädat, hehe.


Ha en fortsatt fin helg så hörs vi snart igen!
Kram M <3


Inga kommentarer: