onsdag 15 januari 2020

Vårkänslor i natur och grönt

Inlägg i samarbete med HM Home







Jag hörde just på radion att här i Skåne har vi fortfarande rent metrologiskt ännu inte haft vinter. Vi har alltså fortfarande HÖST! Ja, med tanke på hur det regnar och blåser och är grått, grått, grått så är det kanske inte så konstigt.

Nu kan det kvitta med vintern tycker jag. Tar gärna VÅR direkt. Längtan efter sol, ljus och värme är enorm och med det följer även lusten att förnya lite hemma.

Idag tipsar om jag om lite nya och roliga inredningsdetaljer med VÅRKÄNSLA som tema.


VÅRKÄNSLA I NATURTONER











VÅRKÄNSLA I GRÖNT OCH NATUR
















Redan mitt i veckan och idag ska jag försöka komma iväg till gymmet. Det behövs ta nya tag om det där med träningen också!

Kram M ❤





Inga kommentarer: