onsdag 29 januari 2020

Ny kudde - Eye See you

Inlägget innehåller annonslänk





Det har flyttat in en ny kudde i lillsoffan.
Eye See you heter den och är i mjukaste sammet i en underbar grå kulör och med coolt broderi. 
Såg denna redan i höstas på ett pressutskick och kände direkt att den måste jag ha när den kommer ut till försäljning.
Och nu har den alltså gjort det och jag är mer än nöjd.





Att flytta runt och byta ut kuddar är ett av de bästa sätten att snabbt förnya hemmet. Det räcker faktiskt ofta att byta plats på två kuddar så får man en helt ny känsla.
Roligt är det också!




Jisses, så trist väder det varit den senaste tiden. Bara regn, blåst, mörkt och grått. Igår var jag faktiskt riktigt deprimerad. Mysigt att tända ljus och brasa, jovisst, men man blir ju ändå så mycket gladare när solen visar sig.

Och som om någon hört min klagovisa så visade solen sig idag och humöret steg ett par pinnhål.
En rolig leverans väntade och nu sitter jag på kontoret omgiven av kartonger och frigolit.





Ha en fin dag!
❤❤ M ❤❤






Inga kommentarer: