söndag 26 januari 2020

Superbra rabatt hos Ellos Home

Inlägg i samarbete med Ellos Home




Här står jag och piffar med kuddar. Vad gör ni denna söndag?
Helt underbara sammetskuddar med fransar i mjukaste färgen. Finns i flera kulörer som matchar varandra perfekt.

Nu börjar de härliga vårnyheterna från Ellos trilla in. Häng med här så ska jag visa er några av mina favoriter.

Självklart ska ni få en finfin rabattkod också som ger er 30% rabatt på dyraste varan inkl externa märken (ej möbler).
Koden är giltig t.o.m 31/1 och gäller på ordinarie priser.

Kod:
415414 



Finns i flera vackra kulörer, perfekt att matcha.



Det här måste vara de snyggaste linneservetter jag sett! Så här dukar jag gärna i vår.
Finns i flera ljuvliga kulörer.



Drömmer du om tunna gardiner som silar in ljuset nu när dagarna blir allt ljusare? Ellos har ett stort utbud av fina gardiner för alla smaker.



En riktigt godbit är den här badhandduken i leoprint. Visste du att djurprint tillhör elementet Eld och passar extra bra i ett badrum som kan kännas lite kallt då ofta vatten- och metallelementen dominerar.



Älskar snygga kökshanddukar! Dessa i franskt linne är helt ljuvliga.



På tal om linne. Har ni sett så fint påslakanset i franskt tvättat linne!? Vem vill inte krypa ned där…



Jag bara älskar det här i linne med broderade prickar. Finns i hela 15 kulörer för att passa alla sovrum.

Glöm nu inte koden

415414 


Inga kommentarer: