onsdag 26 september 2018

Knäbäckshusen, äppelpaj och erbjudande på påslakan

Inlägget innehåller annonslänkar








Idag har jag vardagslyxat lite på förmiddagen och varit iväg och fixat naglarna. Det blev ett höstigt mörkt plommonfärgat lack och det passar ju bra nu när höstvindarna blåser som om varje sekund vore den sista. Milde himmel så det tar tag i träden, krukor och lyktor välter omkull här hemma i trädgården.

Annat var det igår när septembersolen var mjuk och varm. Jag var iväg några ärenden och på vägen hem passade jag på att svänga ner om Knäbäckshusen och det var helt magiskt vackert! Vattnet nådde upp över hela strandremsan så det var svårt att ta sig fram men jag hoppade och kryssade lite för det var så vackert att jag var tvungen att stanna en stund och ta in allt.

Alltså titta bara!


Man kan nästan inte tro att man är i Sverige när man ser detta. Träden som hänger ned över stranden och det kristallklara vattnet. En ynnest att bo här och uppleva detta.




En gudomligt god äppelpaj med touch av havssalt ätes med fördel i solskenet intill husväggen men går så klart att äta precis var som helst. Ni måste prova denna - receptet hittar ni på min andra blogg Tildas Kök & Vin. Det får bli en bit idag också, men intill brasan istället tror jag minsann.



Har fixat jag här hemma och fotat samarbeten som ni snart ska få ta del av. Superbra erbjudanden, så håll utkik!

Idag kan jag tipsa om att ni kan köpa 2 snygga påslakanset och få det andra för 1/2 priset.

Kolla in detta i linne! Hur snyggt var inte det!? Finns i flera olika färger. Rabatten dras av i kassan och gäller till och med den 30/9. Du hittar alla påslakan HÄR.


Eller spana in Mia Parneviks splitternya Hotel Collection. Verkligen supersnygga! Kollektionen hittar du HÄR. 



Kram M <3




Inga kommentarer: