torsdag 20 september 2018

Ett helt nytt armband från Daniel Wellington och ni får rabatt

Inlägg i samarbete med Daniel Wellington








I tisdags lanserade Daniel Wellington ett helt nytt armband som jag stolt kan visa upp och även ge er en rabattkod!

Ett väldigt klassikt tidlöst, enkelt och snygg stelt armband som jag gillar jättemycket. Finns både i roséguld och i silverfärgat. Jag valde roséguld som jag tycker är väldigt fint nu på hösten till lite mörkare kulörer.


Så här var jag klädd när jag var i Malmö häromdagen. Armbandet hittar ni alltså  HÄR och kjolen köpte jag HÄR men verkar vara slutsåld överallt. Leo är hett!


Rabattkoden MARIESANDBLOM ger er 15% på armbandet och även alla klockor och accessoarer från Daniel Wellington. Alltid fri frakt och fria returer världen över. Gäller till och med 30/9 2018.



Inga kommentarer: