fredag 28 september 2018

Nytt i sovrummet och en superbra rabatt till er

Samarbete med Confident Living






Nu mina vänner har jag ett riktigt bra erbjudande till er! En av mina favoritbutiker Confident Living har något de kallar för ConfidentWeekend med rabatt på alla möbler, inredningsdetaljer och belysning  från och med nu och fram till måndag den 1/10 kl 23:59. Även rabatt på redan nedsatta priser så nu kan man göra riktiga klipp!

Så här är det: med min kod Sandblomman21 får ni hela 21% rabatt på ALLT! Hur bra är inte det, så säg?

Jag har fyndat och lite nytt till sovrummet har kommit på plats. En riktigt pampig spegel med guldram och en mjuk och gosig matta under sängen.


Jag ville mjuka upp de kantiga linjerna i rummet med en stor rund spegel och hade en vision om att hänga den så att Sarfattin speglades i den. Och taaa-daaaa - det blev ju precis så.

Spegeln är en tung pjäs från danska Nordal som jag gillar jättemycket. HÄR finns spegeln.


Äntligen en matta under sängen! Det blev såååå bra och så skönt att sätta ner fötterna på. Mattan är design Classic Collection och du hittar den HÄR. Denna är i storlek 170*230 men jag kan tipsa om att den större storleken 200*300 får du just nu till samma pris som den mindre!


Zebra-kuddarna hade jag sedan tidigare och de finns såklart även nu HÄR. Visst du förresten att djumönster tillhör eld-elementet och blir därför extra fint nu till hösten när vi vill kompensera det kalla utanför med varmare toner inne?


Pläden Firenze från Classic Collection matchar mattan perfekt och den hittar du HÄR. Underbar klassisk ullpläd att gosa in sig i när man är lite frusen.


Även överkastet kommer från Confident Living och märket är även här Classic Collection. Modellen heter Geometric och är i mjuk och behaglig sammet. Finns HÄR i flera färger.


Det finns så himla mycket fint hos Confident Living så jag tycker absolut att ni ska ta en titt nu när ni kan få så bra rabatt!




Inga kommentarer: