tisdag 9 januari 2018

Lampkärlek - IC Lights

Inlägget innehåller adlinks




Ja, det är bara materiella ting men idag är jag bara sååå himla glad för vår nya lampa! En skönhet som jag spanat på länge och drömt om att en dag ha just en sådan i vårt hem.

Och nu är den här. Flos IC Lights T1 High i borstad mässing. Den minimalistiska formen och samtidigt perfekta designen med sin smäckra fot och sedan det enkla vita klotet. I'm in love :-)


Egentligen var den tänkt att ha i den nya hallen men vi får se. Nu hamnade den på skänken i vardagsrummet och den blev så fin där. Snygg mot de grå väggarna också.


Julen är undanplockad sedan igår och i väntan på lite fräscha nya blommor fick en par överblivna videkvistar ta plats i vasen från Ernst. Finns här.



Lampan hittar ni bland annat på Royal Design och på Svenssons i Lammhult.

Känner mig lite matt idag och med en tröttsam huvudvärk. Mannen fick kräksjuka igår så jag går bara och väntar på att jag också ska bli drabbad.... Nej, håll tummarna att det inte blir så!!!

För övrigt är det solsken ute, bygget pågår för fullt och vi går mot ljusare tider. Tjohej.

Kram M <3

Inga kommentarer: