torsdag 19 november 2020

Tröja med vackra detaljer och rabattkod

Inlägget innehåller annonslänkar


Gråare än gråast och blåst och regn idag. Det är tur det finns levande ljus som lyser upp tillvaron!
Jag plockade så fina stora tallkottar när vi var i skogen och kom på att de skulle kunna vara fina i min gamla ljuslåda som stod undangömd i ett skåp här hemma. Visst blev det bra?


Känner mig så fin i den här nya tröjan. Jag älskar plagg som har små fina detaljer som gör det där lilla extra och det tycker jag verkligen att denna har.



Visst är den söt med rosetterna och spetsen längst ut.

Du hittar den fina tröjan här och vet du vad det bästa är?! Jo, att den är nedsatt med 30% rabatt och med min kod "BLOMMAN" så får du ytterligare 10% rabatt - totalt 40% alltså. Fyndläge!



Idag är det Amaryllisens dag så jag ska njuta lite extra av min bukett.
Jag hittade så fina aprikos snittamaryllis på ICA för endast 30 kr styck så självklart passade jag på. 
Ett tips är att sticka in en bambupinne i stjälken så knäcks den inte om blomman blir för tung.

Vas ERNST här. Tror den rökgrå utgått men det finns många andra fina.

Nu blir det kaffe och kanelbulle innan jag fortsätter jobbet här.

Kram M <3


Inga kommentarer: