fredag 27 november 2020

Favoriter i badrumsskåpet på kampanj

 Samarbete med Cocopanda


Sånt man alltid behöver. Det är sånt man ska passa på att köpa under den är veckan. Nödvändigheter som schampo, duschcremer, lotion, favoritsminket och så vidare. Jag passar alltid på att bunkra upp. Varför betala mer än man måste när man kan välja?

Cocopanda har just nu 20-60% rabatt på hela sitt sortiment och handlar du för över 599 kr ska du ange koden BWC10 i kassan så får du ytterligare 10% rabatt på ett köp.

För lite inspiration kommer här några favoriter jag klickat hem:


Har letat efter ett bra bronzing puder som är MATT.
Äntligen hittade jag ett som jag är jättenöjd med. Gud vad man behöver lite solkysst effekt i ansiktet nu.



Finns i flera olika nyanser (ser mycket mörkare ut på bilden än vad det är)



Sen passade jag på att fylla på förrådet med sånt som alltid går åt.

Älskar Joicos hårvårdsprodukter. 



Detta schampo finns alltid i mitt badrumsskåp.



Min absoluta favorit bodylotion som jag alltid återkommer till.


Passa även på att klicka hem julklapparna! Det ska jag göra :-)

Kram M <3


Inga kommentarer: