tisdag 3 november 2020

Bästa julkalendrarna 2020

Inlägget innehåller annonslänkar



Flera år i rad har jag unnat mig någon typ av adventskalender i december. Att räkna ner till julafton med en kalender är ju bara hur mysigt som helst! Varje morgon blir lite roligare när man har en ny lucka framför sig att öppna.

Skönhetsprodukter, te, choklad, kaffe, lakrits, godis... Vad ska man välja? Jag tror det får bli minst en i alla fall. Eller två. För det är jag värd. Speciellt detta år.

Nedan listar jag ett antal adventskalendrar som gör nedräkningen till dopparedagen både lite mysigare och lite lyxigare!

Klicka på länkarna för att komma direkt till kalendern för att beställa!


För godisälskaren


En favorit vi återkommer till varje år är lakritskalender från Bülow med TVÅ 
kulor varje dag så man slipper dela :-)












i din vanliga kaffebryggare eller som droppkaffe.





För barn



Adventskalendern riktar sig till små barn och är ett superbra alternativ 
till godiskalender om du vill undvika socker.









Skönhetskalendrar









från varumärken som Babor, Camilla Pihl, Clinique, Comfortzone, 
Compagnie de Provence, Darphin, Davines, Dermaceutic, Dr. Anker Stjerne, 
Elixir, Ellwo, Jabushe, James Read, Jorgobé,  K. Lundqvist, Loccitane, 
Lyko, Mádara, Maria Åkerberg, Rituals, Skintology, Wella och Xlash.



med massor av nagellack både i full size och mini, handcreme, remover mm.

För mysnörden





Hittade du någon favorit?
Kram M <3

Inga kommentarer: