måndag 23 november 2020

Bästa Outdoor kläderna

Samarbete med Fristads





Något av det bästa jag vet efter en dag framför dator och mobil är att dra på mig friluftskläder och ge mig ut i naturen och andas frisk luft. Packar gärna en ryggsäck med kaffe och något gott också - inget smakar väl så gott som fika utomhus!



Jag känner mig verkligen privilegierad som bor just där jag bor med så mycket vacker natur runt omkring mig. Skog eller hav, det är bara att välja. Här är vi i vackra Stenshuvud Nationalpark, ett av många favoritutflyktsmål. Visst är det vackert med all mossa på stenarna?



Det gäller förstås att vara rätt klädd för som här var det rätt bitigt i vinden, speciellt när man kom upp på toppen. Mitt bästa tips är Fristads nya Outdoor kollektion som jag har på mig här. Slitstarka friluftskläder för både dam och herr tillverkade i helt återvunna och ekologiska material.

Mina favoriter är de här supersköna och stretchiga byxorna och den vadderade funktionsjackan. Under har jag dessutom en varm och go hoodie. Perfekta kläder att ha när man jobbar i trädgården också.

Jag har fått den stora glädjen att få dela med mig av en rabattkod också: SANDBLOMMAN20 ger dig 20% rabatt på hela Outdoor sortimentet.



Belöningen när man kommit upp på ett av Stens huvud - Ljuvlig utsikt och kaffe och lussebulle.
Tittar man bort över strandremsan så ser man Vik där vi bor.



Byxorna har ventilation i sidorna och hela 6 fickor. Stort like på det.


Måndag och nu går vi in i adventsveckan. Helt galet att vi redan är där. 
Kram M <3


Inga kommentarer: