torsdag 25 juni 2020

Nya solsängar och terassliv

I samarbete med Furniturebox






Vilka dagar vi har just nu! Vilken sommar och vilken värme!

Tacksamt tar vi emot denna ljuvliga tid denna speciella sommar. Man vill ju bara vara utomhus. Spendera all ledig tid man kan i trädgården. Frukost, lunch, middag, fika - allt intas med glädje på terassen och runt om i trädgården. 

Jag har ju tidigare visat vår nya lounge-grupp som vi beställt från Furniturebox. Som vi har använt denna. Vi älskar verkligen att tillbringa lata stunder här och den är superskön. Igår kväll satt vi ute hur länge som helst (eller jag snarare låg i divanen) och ville aldrig att natten skulle ta över så man behövde gå in.

Med min kod Sandblomman10 får ni dessutom 10% rabatt på ett helt köp!



Och ta daaaaa - ser ni vad som flyttat in på vår terass! Två solsängar i samma modell som lounge-gruppen. Jag är helt kär i dessa. Lätta att flytta runt då de har hjul och så är de ställbara i flera lägen för mesta möjliga bekvämlighet. Nu väntar vi bara på dynor som vi beställt i samma modell som i loungen.


Gissa om vi kommer tillbringa härliga dagar här på varsin solsäng.
Något läskande att dricka, en bok eller lyssna på podd eller ljudbok. Åh!


Furniturebox har så himla mycket fint. De har ett enormt stort utbud av inredning, möbler, belysning, utemöbler. Jag har fått glädjen att sätta ihop en landningssida med mina favoriter.


Villhöver detta soffbord :-)



Den här vackra fåtöljen passar utmärkt på terassen och har blivit en storfavorit hos många - sååå snygg!



Njut av sommaren - det ska jag göra!
Kram M <3


Inga kommentarer: