fredag 12 juni 2020

Fantastiskt vacker urna

I samarbete med Newport Home





Något väldigt fint har flyttat in i vår hall. En alldeles underbar urna!
Tung, lite ruff, bullig och oemotståndligt vacker. 

Jag älskar urnor, det är nog ingen nyhet. Keramik tillhör jordelementet som ger ett lugn åt inredningen som jag tycker mycket om. Sedan gillar jag den här matta patinan som är så fin att mixa med blanka föremål - kontraster ni vet.



Ser ni så fint det blev med eucalyptus i urnan. Den grågröna färgen gifter sig helt perfekt med urnan.

Och vet ni - det bästa är att denna urna är nedsatt hela 70% - ja ni läste rätt.
Det är nämligen Newport Home som firar 5 år online med att ha en otrolig rea med 20-70% på hela sitt sortiment.







Så här såg det ut när jag stod i vårt orangeri häromdagen och pysslade med urnan.
Den passar liksom in överallt. Tänker att den ska fyllas med ett stort fång vilda blommor till midsommar.





Så mycket snyggt på rea hos Newport nu.


Nu är jag såååå sugen på att komplettera med de fina rottingdetaljerna. Tycker det är vackert med den bruna rottingen till det blå-vita porslinet. Harmoni.


Kram på er! M <3


Inga kommentarer: