söndag 12 januari 2020

Mina favoriter inom hud- och hårvård

Inlägg i samarbete med Cocopanda




Jag vet att ni uppskattar lite skönhetstips då och då. Har du hört talas om Cocopanda? Jag handlar många av mina hudvårds- och hårvårdsprodukter hos just Cocopanda. Enkelt, snabbt och alltid lite lägre priser. Utöver det så har de t ex alltid "Deals of the week" där man hittar ännu bättre priser.

Beställde nyligen hem lite produkter och jag tänkte visa er några av mina favoriter. Häng med här!


Nu behöver vi allt glow vi kan få i vintermörkret. Denna highlighter är underbar. 
En eller två droppar så får kinderna genast lite lyster. 









Jag kan verkligen rekommendera att testa dessa produkter om du inte redan gjort det.
Väldigt bra produkter och snälla mot plånboken.





Ja, det var ett litet smakprov på favoriter denna blåsiga och regniga söndag i januari.
Hoppas ni har en skön helg ändå!
Kram M ❤







1. Ernst vas / 2. Gynning skål / 3. Lexington mugg / 4. Ernst Lykta

Inga kommentarer: