fredag 22 november 2019

Sötaste lilla julträdet har flyttat in

Inlägget innehåller annonslänk









Häromdagen när jag svängde inom Jysk hittade jag ett så förtjusande litet julträd som jag inte kunde motstå. Jag brukar inte vara så förtjust i konstträd men detta var väldigt fint och välgjort och jag tänker att det är ett sådant man kan plocka fram år efter år.

Krukan var lite halvtråkig så jag satte ned hela härligheten i en korg så blev det perfekt. Jag köpte också en liten ljusslinga med ståltråd som var lätt att vira fast på trädet. Den var med elsladd vilket jag tycker är bra mycket bättre än alla batterislingor där batteriet tar slut på noll tid.



På vitrinskåpet hänger en av två Snöblommor och väntar på att komma upp i fönstren. Tycker dessa är så oerhört vackra men i fjol fick jag inte tag i dem, då de var slutsålda överallt. Men i år lyckades jag och på kampanj dessutom. Här hittar du Snöblomman på rea

Den finns i två storlekar och jag har den lilla på 44 cm. Den stor är 68 cm. Åh, kan knappt vänta på att få hänga upp dem!



Idag ska jag unna mig en fin vinterbukett. De vita amaryllisarna jag köpte för två veckor sedan sjunger på sista versen. Jag är sugen på de aprikosfärgade denna gång.



Bilderna på vardagsrummet är fotade uppifrån loftet men det var en annan dag i veckan när solen sken. Idag blir det inte ljust överhuvudtaget och det regnar och regnar.

Ser fram emot en mysig fredagskväll med mycket levande ljus och så ska jag tända det lilla julträdet.

Happy Friday!
Kram M ❤


T



ETT / TVÅ / TRE / FYRA

Inga kommentarer: