torsdag 21 november 2019

Fina adventsljusstaken Glory på kontoret

Inlägget innehåller annonslänk





Sitter på mitt lilla kontor i gårdshuset och kan inte låta bli att snegla åt fönstret hela tiden för där står den nya adventsljusstaken och lyser upp tillvaron så himla fint.

I det här gråvädret som lagt sig över oss och vägrar släppa taget så behöver vi allt ljus och mys vi kan åstadkomma. Så jag smygstartade med lite adventsstämning här inne. Jag ska köpa ett par hyacinter till krukorna bredvid så fort jag hinner så blir det helt perfekt.

Utsikten kan man i alla fall inte klaga på. Känner mig otroligt priviligierad som har mitt kontor hemma men ändå i ett eget litet hus med utsikt över trädgården.



Jag la ut den här bilden på Instagram igår och min DM svämmade över av frågor på var jag köpt adventsljusstaken. Såklart vill jag dela den med er här också.

Den finns även i vitt för den som hellre vill ha det.



Hopplöst att försöka ta bra bilder i det här mörkret men här ser ni i alla fall fönstret lite mer på avstånd samt min lilla skrivbordshörna. Det är här magin sker så att säga :-)



Som ni ser har jag ju målat väggarna här och det har kommit upp gardiner. Jag ska försöka fota resten av kontoret en annan dag när ljuset är bättre för det har verkligen blivit så fint här med nya skåp, tavlor med mera och väggfärgen är fantastisk om jag får säga det själv.

Ha en riktigt bra dag och imorgon är det fredag hörrni!
Kram M ❤






1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.

Inga kommentarer: