tisdag 12 november 2019

Nytt mobilskal och powerbank

Inlägg i samarbete med Ideal of Sweden








Ett mysigt hörn i vårt sovrum är häng-gungan. Perfekt att krypa upp där och gunga lite sakta när man pratar i telefon. Jag beställde ett nytt mobilskal i veckan från bästa Ideal of Sweden. Jag tycker de har så mycket snygga skal att välja mellan. Verkligen något som passar alla och till bra pris så det är kul att byta lite efter säsong och humör.



Jag beställde också en ny powerbank från Ideal of Sweden med matchande laddkabel i ett ursnyggt marmormönster. Det är verkligen perfekt med lite extra laddning i väskan när man är på språng och man behöver inte oroa sig för att batteriet i mobilen ska ta slut och man inte hittar någonstans att ladda den. 






Hade jag haft en lite nyare mobil hade jag helt klart beställt en av de nya Qi-laddarna, så himla smarta och snygga. Det får bli nästa investering!





Här är det regnigt och grått idag. Sitter med tända ljus på mitt kontor. Mysigt.
Ikväll är det dags för ännu en träff hos Munskänkarna då vi ska få lära oss mer om druvan Syrah.

Ha en fin dag bästa bloggvän!
Kram M ❤





1. Here / 2. Here / 3. Here / 4.Here

Inga kommentarer: