onsdag 19 juni 2019

Happy Living - en ny favorit

I samarbete med Happy Living




Hej vänner, hur har ni det i sommarvärmen? Visst är det en härlig tid nu, man vill trycka på den där paus-knappen tycker jag. 

Som ni vet gillar jag verkligen att shoppa på nätet. Det är ju så otroligt smidigt att kunna sitta hemma och i lugn och ro kika på vad man behöver, klicka hem och sedan kunna hämta ut på posten. Perfekt i det stressiga liv många av oss är mitt uppe i. Bästa är ju att man kan göra detta vilken tid på dygnet som helst. I soffan, i solstolen, i sängen - på mobilen, surfplattan eller datorn.



En webbutik jag nyligen upptäckt är Happy Living som har massor av produkter för hemmet och livet med många trevliga varumärken. Här finns det mesta man kan önska för vardagsrummet, köket, badrummet, hallen, trädgården, kontoret, barnrummet och här kan man hitta presenten med det där lilla extra.

Jag har fått den stora glädjen att erbjuda er en rabattkod hos Happy Living! Använd koden JUNI10 så får ni 10% rabatt på hela sortimentet. 

Nedan har jag listat några av mina favoriter med klickbara länkar:





1. Varumärket Sandsten är en av fina favoriter när det kommer till belysning. Stilren skandinavisk design som passar i de flesta hem. Sandsten har både bords-, tak- och golvlampor i olika utföranden.
Sandlyckan är en riktigt snygg bordslampa med frostade kupor och stativ i mässing/guld.

2. Här ser ni Sandlyckan som golvlampa och med svart stativ. Ett snyggt blickfång att lysa upp ett hörn med. Ni vet väl att en lampa i ett hörn förstorar rummet?

3. Blir glad när jag hittar vattenkannor som både är snygga och har flera funktioner. Denna är tillverkad i stengods och kan även användas som vas. Sånt gillar vi! En vattenkanna som denna skäms inte att stå framme och jag blir i alla fall påmind om att vattna när den inte står undangömd i ett skåp. Hejdå tråkiga plastvattenkannor.

4. Vackra förvaringsaskar och burkar får man aldrig för många av. Att förvara smycken, hårsnoddar, bomullspads, gem, gummiband.... ja det finns tusen prylar som behöver någonstans att ta vägen, eller vad säger ni? Denna lyxiga ask i Ekbergsmarmor med knopp i mässing och kristall står på min önskelista. Den hade gärna fått pryda mitt nattduksbord och agera förvaring för sådant man inte vill ha liggandes framme och störa nattsömnen.

5. Jag har letat efter en ljuslykta för blockljus som man kan ha utomhus och skapa mysig stämning under sommarkvällarna. Hittade denna i klarglas med hållare i svart stål - den blir perfekt på bordet i vår loungehörna. Finns i tre olika storlekar så kanske ska beställa flera?

6. Snygg belysning som sagt. Det är en av de viktigaste inredningsdetaljerna om ni frågar mig. Här är ännu en favorit - säg hej till Mr Wattson. Coolaste lilla lampan från Piffany Copenhagen i trä, metall och glas.


Visst är det mycket fint!? Ta nu en titt själv hos Happy Living och glöm inte rabattkoden JUNI10 som ger er 10% på hela sortimentet!

Ha en fortsatt fin dag!
Kram M <3

Inga kommentarer: