torsdag 20 juni 2019

Ny jacka och mitt Österlen

I samarbete med noorofsweden



En promenad på de kullerstensbelagda gatorna bland de pittoreska husen i Simrishamn. Vackra dörrar, förtjusande trappor, smidda räcken, klätterrosor och stockrosor i karamellfärger. Min närmaste lilla stad. Om jag ångrar att vi lämnade storstadslivet för detta? Inte en sekund. Här lever jag min dröm just nu. Där vi är mitt i livet.


Vad gillar ni min nya kappa/jacka från noorofsweden? Jag älskar den! För mig är det den perfekta beige nyansen som passar till så mycket. Går att klä upp och ned beroende på vad man sätter till. Så snygga detaljer. Små hakor och detaljer i guld.

Denna dag tillsammans med vita jeans med spetsdetaljer, spetstop och bekväma sneakers från Guess.


Såg att kappan var nedsatt till halva priset nu! Säger bara - klicka hem en! Den finns i andra färger också för den som inte vill ha beige. 


Perfekt en lite kylig eftermiddag på promenad bland karamellfärgade pittoreska hus och de vackraste rosor som växer intill varenda husvägg på de kullerstensbelagda gatorna.




Vad händer annars då? Igår var vi på 80-årsuppvaktning. Trevligt, mysigt, varmt. Ikväll ska vi besöka syster med familj och dit kommer även sonen och pappa. Ska bli sååå mysigt. Det är galet varmt här dessa dagar och inatt hade vi världens åskväder igen. Som tur var så vaknade jag innan ovädret brakade loss så vi hann springa ut och rädda att kuddar och dynor från regnet....

Vi laddar inför midsommar och mannen har varit och handlat medan jag har jobbat. Skönt att ha det avklarat. Önskar er en fortsatt härlig dag!

Kram M <3





This post contains adlinks from Adviral



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10

Inga kommentarer: