lördag 18 november 2017

En magiskt vacker bukett

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Interflora



Ni vet väl vid det här laget hur mycket jag älskar blommor - det är faktiskt en riktig passion - så gissa om jag blev lycklig när en heeeelt fantastisk bukett levererades till dörren av Interflora.se !


Aprikos och crème-färgade stora fluffiga rosor tillsammans med eucalyptos och lite spretigt grönt. Så vacker så jag blir helt till mig.... Jag har sällan sett en sådan vacker kombination faktiskt. Denna bukett heter Omtanke.


Det känns verkligen lyxigt att få ett bukett hemlevererad till dörren och Interflora.se har verkligen en massa fina buketter i olika prisklasser som man kan beställa på nätet och få hemskickat, antingen till sig själv eller till någon man vill göra lite extra glad!


Önskar er en underbar helg!
Kram M <3

Inga kommentarer: