tisdag 25 oktober 2016

Påminner om min rabatt på suveräna hörlurar

En rykande kopp te, en stooor kanelbulle och bra musik - kan det bli så mycket bättre en tisdagseftermiddag?!

Ja, men på tal om Så mycket bättre. Jills suveräna tolkning av Tommy Nilssons Öppna din dörr/Open your heart gick ju rakt in i hjärtat. Gåshud. Jag lyssnar om och om igen på Spotify.

Blir du sugen på ett par sådana här snygga hörlurar vill jag påminna att i samarbete med Sudio får mina läsare 15% rabatt på lurarna. Använd bara koden "sandblomman15" i kassan så dras rabatten av.

Mina lurar är trådlösa och heter Vasa Blå och finns i olika färgkombinationer. Dessa heter Rose Gold White. Upp till 8 timmar frihet utan sladd är helt perfekt måste jag säga! Man kopplar enkelt ihop hörlurarna med sin smartphone och på hörlurarna sitter en mikrofon och en liten fjärrkontroll.  I paketet med hörlurarna får man också ett snyggt läderetui och en förpackning med utbytbara gummihattar.  Finns även utan blåtand om man föredrar det.




Inga kommentarer: