onsdag 16 mars 2022

En ny superfin vårklänning

Reklam för Chiquelle med rabattkod 



Fler än jag som blir sugna på mer färg i garderoben när våren och sommaren är i antågande?

Min vintergarderob består mest av svart, brunt och beige och när jag bläddrade bland klädhängarna häromdagen kändes det en smula deprimerande med alla murriga färger. Lite som jag själv känt mig ett tag faktiskt. Läget i världen påverkar mig oerhört mycket.

För att liva upp tillvaron beställde jag hem lite nytt från Chiquelle. De har så mycket fint och jag har fått glädjen att dela med mig av en rabattkod till dig om du också är sugen på lite vårnytt. 

Ange koden MARIES20 i kassan så får du 20% rabatt på ett köp (på allt förutom rea och beauty) fram till och med söndag den 20/3.



Men hur söt var inte den här klänningen!?
Med puffärm och smock som smickrar figuren och i ett härligt fladdrigt viskostyg.

Älskar färgen och mönstret. En riktig Marie-klänning. 
Den kommer bli en stor favorit i vår och sommar.
Och förhoppningsvis på en kommande resa....



På Instagram (sandblomman_interior) visar jag upp fler plagg under Höjdpunkter så kika in där om du vill få ännu mer inspiration!

Kram M


Inga kommentarer: